2015. július 9., csütörtök

Life after Beth - Kritika

Leírás:

Zach mély letargiába esik, miután barátnője, Beth váratlanul meghal. Amikor a lány hirtelen visszatér a holtak közül és újra élni kezd, úgy érzi, nem szalaszthatja el a második esélyit, mindent ki akar próbálni, amit csak akart az életében.

Többször átsiklottam a film felett, a cím alapján (aminek úgy tűnik, nincs magyar fordítása) valami bugyuta, mélyen romantikus és végtelenül nyálas filmre számítottam. Aztán megakadt a szemem a kategória besoroláson: horror. Húha, zombifilm. Megnézzük!
Nem kellett volna. Ugyan a vígjáték is fel volt sorolva, inkább nevetséges, mint vicces. Tudom, hogy valami paródia akart lenni, legalábbis remélem, hogy ezt nem komolynak szánták a készítők.
Az eleje még egész jól indul, miután a lány visszatér halottaiból, aztán elkezd egyre furcsábban viselkedni, tényleg azt hittem, hogy jó lesz. Tévedtem, ott kellett volna kikapcsolni, akkor nem ment volna kárba az időm, és tölthettem volna hasznosan, vagy legalábbis kereshettem volna egy normális filmet.
A mélypont azt hiszem az volt, amikor anyuka a saját ujjaival etette a gáztűzhelyhez kötözött lányát, majd jön a hősszerelmes a nagy ötletével: menjenek kirándulni. A zombicsaj meg fogja magát és gáztűzhelyestül feláll és elmennek kirándulni. Vágás, következő jelenet, ahogy a zombi – véresen, hörögve, gáztűzhellyel a hátán – sétál fel a dombtetőre. Fogalmam sincs, hogy szereztek pénzt erre a rakás szerencsétlenségre, mindenesetre én baromira megbántam, hogy nekiálltam.
Az egyetlen pozitívum Matthew Gray Gubler, alias Spencer Reed a Gyilkos elmékből. Az egyik jelenetben például egy szál törölközőben és fegyverrel rohangál fel-alá a házban. Miatta jár az 1 pont.


Szavazat: 1/5


Akinek ajánlom:
– Aki elvakult zombi-rajongó
– Aki tud nevetni a leglaposabb poénon is
– Akinek van felesleges másfél órája


Akinek nem ajánlom:
- Aki egy jó zombifilmet vár
– Akinek van ízlése
– Akinek van szeme


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése